lördagen den 15/12


Det är en vanlig lördagkväll (inget festande för min del) dagen började med jobb, nu har jag  Linda bebisen i luren, dagen har vi tillbringat i stan, målet var att införskaffa de sista julklapparna, vilket jag självklart inte lyckades med (hittade däremot en ursnygg klänning, till mig själv). men några saker lyckades jag fixa.
Kvällen hade jag tänkt att tillbringa med min Filip, men som vanligt råkade något annat vara av mer intresse. rädslan för att kallas toffel är för stor och därför blev det istället pokerkväll.
Bebisen är också lite upprörd ikväll och för att få en klarare syn på problemet kan ni besöka henne, detonation.blogg.se.
Så för mig blir det chips och film alone, sedan en tidig dejt med kudden, eftersom att även imorgon väntar det jobb. För er som undrar vad jag är för en arbetsnarkoman kan jag ge er ett kort förklaring, det är nämligen så att jag och mina två närmsta vänner hade tänkt att ta två veckors semester i mars, bara komma bort från allt elände och därför åker vi till Thailand.
Detta med blogg är något alldeles nytt för mig, jag och Linda har därför som projekt att blogga helst en gång om dagen, iaf varanan.
Jag hoppas ni kommer att trivas. Välkomna !
                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0